Welkom Over ons Nieuws en publicaties Actueel nieuws FienWonen verhuist tijdelijk naar gemeentehuis Meerkerk

FienWonen verhuist tijdelijk naar gemeentehuis Meerkerk

Leestijd: 3 min

Onze medewerkers verhuizen maandag 15 januari naar het gemeentehuis in Meerkerk. Na de tijdelijke opvang bij Aspect ICT zochten we opnieuw naar een tijdelijke huisvestingslocatie. De gemeente Zederik sprong hierbij te hulp en bood de leegstaande eerste etage in het gemeentehuis in Meerkerk ter beschikking. “Het is voorlopig nog niet duidelijk wanneer we terug kunnen naar ons eigen kantoor aan de Rijnstraat. Dit hangt af van de uitkomsten uit de risicoanalyse en inspectie. Ik waardeer het zeer dat de gemeente Zederik ons als maatschappelijke organisatie wil helpen. Deze hulp pakken we met beide handen aan”, aldus directeur-bestuurder Elisabeth ter Borg. 

De verhuizing staat maandag 15 januari gepland. We sturen erop dat onze medewerkers dinsdag 16 januari weer volledig geïnstalleerd zijn. “Wederom zie ik dat alle medewerkers met elkaar de schouders eronder zetten. Dat is mooi om te zien. Het scheelt uiteraard dat de vorige verhuizing nog vers in ons geheugen zit en we nu voorbereidingen kunnen treffen. Dit helpt allemaal mee om de komende verhuizing zo goed mogelijk te laten verlopen”, vertelt Elisabeth.

Bereikbaarheid voor onze huurders

Tot en met vrijdag 12 januari zijn wij fysiek bereikbaar aan de Handelsstraat in Hardinxveld-Giessendam. Maandag 15 en dinsdag 16 januari is het kantoor gesloten voor bezoek. Deze dagen blijven wij bereikbaar voor de huurders op het vertrouwde telefoonnummer: 0184-614488, per e-mail en via de website. Daarnaast gaan al geplande afspraken met huurders gewoon door. Vanaf woensdag 17 januari zijn wij bereikbaar vanaf de nieuwe locatie aan de Prinses Marijkeweg 1 in Meerkerk. We zijn ook op deze locatie net als voorheen te bezoeken tussen 9.00 en 12.30 uur en ’s middags op afspraak. Daarnaast blijven de klantcontacten zoals gebruikelijk lopen via de telefoon, via internet en bij mensen thuis.

Bedanken

De afgelopen maand werkten we vanuit het kantoorpand van Aspect ICT aan de Handelsstraat. Daar werd een leegstaande etage ter beschikking gesteld. Elisabeth: “Aspect ICT heeft ons fantastisch geholpen. Hun gastvrijheid en behulpzaamheid is heel erg groot geweest de afgelopen maanden. Doordat zij ons direct te hulp schoten, konden we ons werk voor onze huurders voortzetten. Deze daadkracht en vindingrijkheid geeft aan dat Aspect ICT naar de mensen omziet in de omgeving. Dat is echt in hen te prijzen.”

Kantoor Rijnstraat

Ons kantoorpand aan de Rijnstraat is uit veiligheidsredenen gesloten. Aanleiding hiervoor was het onderzoek dat de gemeente Hardinxveld-Giessendam uitvoerde in opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken, nadat bij Eindhoven Airport een parkeergarage gedeeltelijk instortte. Dinsdag 9 januari bespreken we met de constructeurs en de gemeente of er aanvullend onderzoek nodig is, of er en zo ja welke maatregelen nodig zijn om de veiligheid van het kantoor aan de Rijnstraat te waarborgen. Hoelang het vervolgens duurt voordat het gebouw weer in gebruik kan worden genomen, is niet bekend.