Welkom Over ons Nieuws en publicaties Actueel nieuws Fien Wonen investeert in service en dienstverlening

Fien Wonen investeert in service en dienstverlening

Leestijd: 2 min

Toevoeging 25 mei 2021: Inmiddels zijn we op werkdagen weer goed bereikbaar tussen 09.00-15.30 uur. 

De afgelopen maanden stonden bij Fien Wonen vooral in het teken van het verbeteren van onze service- en dienstverlening. Zoals u op dit moment wellicht ervaart, zijn we minder goed bereikbaar. Ook reageren we minder snel op mails dan normaal gesproken. Dit komt doordat veel van onze medewerkers hun tijd investeren in nieuwe systemen die u als huurder een hoop gaan opleveren.

Huurdersportaal
Ons huurdersportaal werkte niet naar behoren. Huurders konden helaas niet digitaal afspraken inplannen. Ook was het huurdersportaal vrij storingsgevoelig waardoor soms informatie verkeerd werd weergegeven. Vanaf 12 mei kunt u geen gebruik meer maken van het huidige huurdersportaal. Medio zomer komt hiervoor een nieuw huurdersportaal in de plaats. Hierop kunt u 24/7 uur afspraken inplannen, zoals een reparatie-afspraak of een inspectie-afspraak voor bijvoorbeeld een huuropzegging. Ook kunt u makkelijk andere huurderszaken regelen en bekijken. Denk hierbij aan het betalen van de huur, een betalingsregeling aangaan of gegevens wijzigen. U hoeft hiervoor niet meer te bellen. Uiteraard blijven we wel telefonisch bereikbaar. 

Service en dienstverlening
Onze medewerkers zijn druk bezig met het inregelen van een nieuw systeem. Dit systeem zal voor ons allesomvattend worden. Hierdoor wordt onder andere overzichtelijker wie waarvoor contact heeft opgenomen en wie daarop een actie moet uitvoeren. Ook worden er intern eisen gesteld aan de opvolging van klachten en vragen. Hierdoor worden huurders sneller en beter geholpen bij specifieke zaken. 

Huidige situatie
Om dit alles mogelijk te maken wordt een hoop werk gevraagd van onze medewerkers. Deze medewerkers nemen normaal de telefoon op en beantwoorden uw vragen. U heeft wellicht gemerkt dat dit de afgelopen periode minder goed is gegaan dan u van ons gewend bent. Dit heeft dus te maken met inregelen van de nieuwe systemen. We verwachten 25 mei de trainingen en voorbereidingen achter de rug te hebben. Dan kunnen we aan de slag en zijn we u naar verwachting weer goed van dienst. We realiseren ons dat onze verminderde bereikbaarheid en service lastig zijn voor u. We hopen op uw begrip en zullen u snel weer te woord staan.