Gerealiseerd project

Terug naar overzicht

Liftonderhoud 2021

Hardinxveld-giessendam

Over dit project

Binnen het woningaanbod van Fien Wonen zijn er complexen met liften. Elk jaar worden de liften die in het beheer zijn van Fien Wonen gekeurd. Na de keuringen wordt het komende onderhoud bepaald. Ook in 2021 staat er onderhoud aan onze liften op de planning. 

Fien Wonen ziet verschil in klein en groot onderhoud aan liften. Onder groot onderhoud zien wij de werkzaamheden waarbij de lift voor langere tijd niet gebruikt kan worden en de gebruikers duidelijke hinder van de werkzaamheden hebben. De liften kunnen bijvoorbeeld meerdere dagen, soms dagen achter elkaar, niet gebruikt worden. 

Onder klein onderhoud zien wij de werkzaamheden aan de lift die minimale lasten voor de gebruikers geven.

Als er door onderhoud belemmeringen zijn voor de gebruikers van de lift, kondigen wij dit altijd aan door middel van een aankondiging bij de lift (flyer/brief). Op de aankondiging worden de belemmeringen voor de gebruikers vernoemd en wanneer dit is. 

Op deze pagina kunt u de lijst inzien met liften binnen complexen waarvoor dit jaar groot onderhoud gepland staat. Omdat er bij klein onderhoud weinig tot geen lasten voor de gebruikers zijn, vermelden we die werkzaamheden niet op deze pagina.

KONE Nederland voert in opdracht van Fien Wonen het onderhoud aan de liften uit en verhelpt alle calamiteiten. 


Contact

KONE Nederland
Voor meer informatie of vragen over het onderhoud en de planning kunt u altijd rechtstreeks contact opnemen met , Sjoerd Venneman van KONE Nederland.

Telefoonnummer:
06 - 11 18 96 97

KONE Nederland werkt in opdracht van Fien Wonen, daarom kunnen hun medewerkers al uw vragen beantwoorden. Mocht u toch Fien Wonen bellen voor een algemene vraag, dan wordt u alsnog verwezen naar KONE Nederland. 

Fien Wonen
Heeft u problemen met of klachten over KONE Nederland neem dan contact met ons op. 

Telefoonnummer:
0184 - 61 44 88

Noodgevallen en calamiteiten (storingen en opsluitingen) met betrekking tot de lift kunnen direct en rechtstreeks bij KONE Nederland gemeld worden via telefoonnummer 070-3171000.


Veelgestelde vragen

Waarom wordt het onderhoud aan de lift gecommuniceerd met aankondigingen bij de lift?
Huurders worden herinnerd aan de werkzaamheden en/of belemmeringen als ze de aankondiging weer zien. Daarnaast brengen we door een aankondiging bij de lift alle gebruikers van de lift op de hoogte. Met een bericht van Fien Wonen naar de huurder toe worden alleen de huurders op de hoogte gebracht, terwijl er meer regelmatige liftgebruikers zijn.

Wanneer word ik op de hoogte gebracht van belemmeringen aan onze lift? 
Ruim van te voren.

Wat wordt er op de aankondiging van de werkzaamheden en eventuele belemmeringen vermeld?
Op de aankondiging wordt vermeld wanneer en welke werkzaamheden worden uitgevoerd en hoelang dit zal duren. De eventuele bijbehorende belemmeringen voor het gebruiken van de lift worden ook aangekondigd. Daarnaast worden de contactgegevens van de uitvoerende partij gemeld, zodat er contact opgenomen kan worden als er vragen zijn. 

Wat moet ik doen als er iets vreemd aan de hand is met de lift? 
Bij noodgevallen, calamiteiten, storingen en opsluitingen dient er direct en rechtstreeks contact opgenomen te worden met KONE Nederland via 070-3171000.

Wanneer wordt een gemelde storing aan de lift verholpen?
Na melding van een storing aan de lift wordt dit afhankelijk van de melding zo snel mogelijk verholpen.


Algemeen

  • Plaats Hardinxveld-giessendam

Planning

  • Status Gereed
  • Planning Het liftonderhoud bij de genoemde locaties wordt uitgevoerd in 2021.
  • Locatie op kaart